viernes, abril 17, 2020

TAREFAS PRIMARIA VENRES 17 ABRIL


Bos días miñas donas e meus cabaleiros!!


    Hoxe é o día antes da fin de semana e imos rematar cun vídeo moi apropiado: xa sabemos que estamos todos traballando a distancia, cada un desde a súa casa, as profes na nosa e vós na vosa… e sabedes que? Non somos os únicos, mirade:



     Hoxe a encargada é cha chán….SARAY.  Ola Saray!!
Poño a quenda de encargados para a vindeira semana…Sofi, lembra a toalla!!


LUNS 20
MARTES 21
MÉRCORES 22
XOVES 23
VENRES 24
SOFÍA
SARELA
XAVI
JULIA
ALEX



Imos aló meus valentes!!

LENGUA (1º  y 2º)

Por ser viernes, haremos actividades más ligeras  , como es un juego de verdadero/falso , y pasatiempos como buscar las diferencias, averiguar el código secreto, y un laberinto.Como se trata de juegos, no tenéis porque hacerlos hoy todos, sino cuando os apetezca.

El ejercicio de verdadero /falso no es necesario imprimirlo. Podéis simplemente, escribir la respuesta correcta, con el número del ejercicio en la libreta y así con todos los que se pueda sin imprimirlo todo. Y por supuesto, cuando se escriban las respuestas no es necesario escribir los enunciados.


Ya veréis cómo os gustan:








MATEMÁTICAS 1º

Seguimos trabajando con los números pares e impares.
Os propongo un juego interactivo : ya habíamos hecho el de los impares, y éste es de los pares:

 Estos son entretenidos y sencillos:







MATEMÁTICAS 2º

Seguimos con los dobles y multiplicar por 2. Haremos ejercicios parecidos a los de ayer, muy sencillos y que aunque parecen muchos son muy sencillos.

No es necesario imprimir todo. Es suficiente si queréis, poner solo el número del ejercicio con la respuesta, o incluso mirarlo en la pantalla y decirlo de forma oral. Esto lo haremos siempre que no sean ejercicios de escribir.


Ahh, también un juego interactivo de la tabla del 1… Chupado!! : https://www.tablasdemultiplicar.com/tabla-del-1.html









BIBLIOTECA
                               Non podíamos esquecer que temos que recoller o libro da Biblioteca. O de esta semana é : O COLLIÑO BRANCO. Tedes que lelo prestando moita atención, porque para a semana imos facer unha actividade moi chula con ese libro para conmemorar “O Día do Libro”.


Este é o enlace para ver o vídeo, pero como xa sabedes ler, deberedes facelo sin poñer volume:

Vin que algunhas letras non se len moi ben, así que podedes ler o conto con outro tipo de letra que quizais se entenda mellor: https://www.youtube.com/watch?v=-oUd4n4WPtg

Cando xa o leades, poñedes o volume e escoitade, xa que no segundo vídeo está contado con música como se fose unha canción.
Boa fin de semana!!

No hay comentarios: